Wednesday 17 October 2012

aaaaamalia :)

Posted by Unknown at 07:31
I'm Amalia Nazir, (mia as a short) I'm the shortest girl among my 5 friends.. hah ( takdelah pendek sangat ok)  I'm 14 NOT 13 okay ! .. I have SGA (stupid gamer annoying) yea I love all about game.. kau suruh je aku main game apa, mesti aku akan main punya lah ! trust meh !

I have 4,5,6,7 ambition ! macam macam aku nak jadi.. sometimes i had feeling nak ajar orang, sometimes i have feeling nak design baju orang, sometimes i have feeling to be zombies killer and all
BUT.... this time punya ambition I nak jadi wartawan , sambil sambil tu aku nak buat bussiness sendiri, aku nak decorate design aku.. (so kalau korang rasa nak beli baju baru tu, jangan lah segan segan nak datang butik aku hehe) 

So yeah, kalau korang arsa I'm such an annoying ! maaflah brader sister, nobody perfect kan :)


0 comments:

Post a Comment

 

Am Nazir Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review