Wednesday 17 October 2012

teenagers gitu

Posted by Unknown at 06:00
everybody knows apa itu "teenagers" ? takpe saya boleh translate kan in bahasa malaysia .. teenagers tu adalah "remaja" (just like me :D peace)
korang tau tak, actually jadi teenagers ni best lah juga, and tak best pun ada juga.. 99% of my life.. hehe i love my life.. sometimes korang perasan tak.. mungkin ada orang rapat korang sebagai contoh (kawan, kakak, abang, adik, sepupu dan sebagainya) selalu cakap macam ni kat korang

"wei X, i hate my life lah"

"wei, rasa macam nak bunuh diri je"

"wei, asal hidup aku like this eh ?"

......................................................................................................................................... dan seterusnya..

okay.. if me lah ! actually  I pun pernah and selalu cakap macam tu... but now tak dah...
i always think like this "eleh, kalau tak berusaha , macam mana nak dapat" "aku tak benci life  aku, tapi aku MEMANG BENCI KAN SITUATION TU serabut kepala aku tau" i used to talk like that to my friends..

so akhir dari kata kata ku yang tak berapa nak bagus sangat ni... kita tak payah and tak payah lah nak benci life kita sangat.. everything datang ada hikmahnya aitess ?

have a break with bismillah and get chaw bye !
assalamualaikum, kalau tak jawab dosa, kalau jawab korang ohsemm haha bye nijoss :*

0 comments:

Post a Comment

 

Am Nazir Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review